عرض المشاركات من نوفمبر, 2009

Hari Yang Serba Tak Kena......

Ini entry gua yang ke-200 tapi gua rasa tak perlulah gua nak megah sebab entry gua dah banyak. Kal…

Kenangan Di Rumah Sewa

"Asal dengan kau nih Hans ? Asyik - asyik cerita pasal hidup kau jer. Asyik - asyik cerita pa…

Rumah 1133 - Rakan Saya Siri Akhir

Dah lama aku simpan gambar - gambar yang tak berapa nak menarik nih(hahaha) dan hampir terlupa pula…

Apabila Mr & Mrs Lembu Menangis

Raya korban hari ini bagi aku tak meriah sebab tradisi kawasan rumah aku nih raya kedua baru acara…

Dan Sebenarnya..............

Kisah berlaku sewaktu darjah 1 . Gila lama punya sejarah tetapi ini adalah kisah benar . Perhatian!…

Cerita Panjang Doraemon!

Siapa yang tak kenal Doraemon? Angkat tangan!! Eh, lupakan jer lah. Bukan aku nampak pun korang an…

Masakan Siapa Yang Paling Sedap?

Seringkali perkara ini menjadi perbualan ataupun mungkin kadang – kadang pertikaian untuk membuktik…

Rakan Saya Siri 7,8 dan 9

Member aku yang nih pula asalnya dari Serdang. Nama dia Amalina tapi aku panggil dia Amalina(sama …

تحميل المزيد من المشاركات لم يتم العثور على أي نتائج