عرض المشاركات من فبراير, ٢٠١٠

Mari Cuba Main Archery

Hari Jumaat lepas kan aku pergi Sunway sebab tengok wayang dengan 4 orang member aku iaitu Pikah, F…

Prank

Khamis minggu lepas membuatkan gua mengalami sedikit tekanan emosi selepas menjalankan proses temub…

Apa Aku Nak Tulis?

Sebelum tu gua nak ucap terima kasih banyak - banyaklah sebab ekau semua sudi lagi berkunjung dekat…

Terima Kasih Semua...Jumpa Lagi!!

Waktu entry ini di publish Auto, gua sudah berada di dalam bas menuju Shah Alam. Owh, Gua Sangat …

Info Hari Ini -> Macam - Macam Ada

Selepas membaca KOSMO sebentar tadi mari kita lihat berita - berita menarik :- 1) Lelaki berumur …

Nama Dan Gincu

Dah macam tajuk film Gol Dan Gincu pula tajuk di atas. Sejak ada seorang blogger nih buat lawak pa…

Fuh, Bila Assignment Nih Nak Siap?

1) Baru siapkan setengah. Itupun belum tentu betul ker tak. Ada sesiapa yang nak tolong buatkan ass…

Doakan Kejayaan Aku...Aku Tension...

Aku tak tahulah aku mampu siapkan tak assignment nih. Ada satu assignment yang aku tak suka dan san…

Rindu Sama Assistant Baru Aku

Apabila malas membuang kulit buah limau maka aku akan serahkan tugas itu pada assistant baru aku. …

Teringin Nak Tengok Teater....

Siapa - siapa blogger di sini yang suka tengok teater boleh tak ajak saya tengok nanti? Tiba - ti…

Luangkan Masa Dengan Keluarga

Sangat bahagia sebenarnya bercuti dirumah. Aku tak tahu apa perasaan manusia yang lain tapi aku san…

Apabila Lelaki Berbual....

Perempuan memang tidak dapat lari dari bergosip sesama mereka. Itu boleh dikatakan lumrah jika ting…

Ekspresi Muka. Macam Mana?

Aku menghadapi masalah dalam menunjukkan emosi sebenar dalam diri aku melalui beberapa situasi. Buk…

Lagi - Lagi Kisah Nyamuk....

Aku tahu nyamuk itu salah satu serangga ciptaan Allah. Allah cipta nyamuk yang makanannya ialah dar…

تحميل المزيد من المشاركات لم يتم العثور على أي نتائج