عرض المشاركات من مارس, ٢٠١٠

Jangan Tinggalkan Daku

Sudah lama tidak bertemu kamu. Hatiku semakin rindu. Setiap masa merenung memikirkan kamu. Ka…

Kadang - Kadang Aku Berasa Pelik...

Kadang – kadang aku pelik dengan segala macam hal di luar sana. Masing – masing menegakkan benang y…

Bersama Dr Hans Kamsah Siri 3

"Jangan kasihankan dia. Biarlah dia menangis kerana jika tidak dia akan lupa dia masih ada bah…

Bersama Dr. Hans Kamsah Siri

Keikhlasan itu umpama seekor semut hitam di atas batu yang hitam di malam yang amat kelam. Ianya wu…

Hurmmmmmmm.......Hantuuuu

Tadi pergi dekat toilet..pandang siling atas jamban tu..nampak seram....tiba - tiba terbayang kalau…

Gembira....Yeyeyeyyee

Lepas nih gua boleh makan sedap - sedap Gua boleh jalan - jalan Gua boleh guna streamyx... yes,than…

Picnic Di Waktu Malam

Lepas PPKP tu sesetengah budak kelas gua nak pergi picnic dekat dataran Shah Alam ker apa nama tem…

Busking & Forum Anime

Waktu rehat PPKP yang dalam sejam lebih tu, member gua si Ezul ajak gua ikut dia pergi tengok memb…

Hari PPKP Yang Bosan

Hari Sabtu minggu lepas gua ada PPKP . Walawehhhhhh, malas siyotttt! Sudahlah hari Sabtu adalah h…

Demi PTPTN….(Part 3)

Sebenarnya yang lori datang tu tak wujud pun. Saja jer gua buat suspen. Hahaha. Gua pun merempit ma…

Demi PTPTN….(Part 2)

Gua pergi jumpa budak rumah gua sebab gua bagi kunci motor gua dekat dia. Gua tanya mana motosikal …

Demi PTPTN….(Part 1)

Sebelum tu gua nak bagi tahu kisah Tok Guru Dan Anak Guru tu tak ada kena mengena dengan gua. Berb…

تحميل المزيد من المشاركات لم يتم العثور على أي نتائج