Kongsi! Mahu?

Pagi tadi ada listening dan oral test untuk Mandarin. Aku tak sempat nak prepare apa - apa semalam sebab sibuk buat kerja yang baru dapat. Pagi tadi nasib dengan 'Iphone' baru aku nih buat aku terjaga dan aku pun teruslah study Mandarin. Tapi, aku nih jenis manusia yang susah sikit nak ingat sesuatu makna kalau study last minute tambah - tambah benda yang aku study tu Mandarin pula.

Tadi ujian pertama adalah listening test yang ke-2. Aku dapat tengok markah listening test aku sebelum nih dan aku terkejut gila. Terkejut bukannya sebab dapat sikit tapi terlampau banyak. Hilang 1 markah jer dari 10. Hahaha! Punyalah tak percaya sebab hari tu rasa susah gila. Semangat jugalah nak buat listening test ke-2 tadi tapi memang hati rasa tak sedap. Akhirnya, aku rasa macam orang bodoh jer jawab tadi. Aku tak tahu pun apa video tu merepek. Dari 20 soalan aku rasa leh jawab dalam 8-9 jer. Haih! Tension aku!

Rasa penat sangat! Penat dari segala segi! Kalau lama - lama aku macam nih mahu gugur rambut aku yang semakin mengembang nih! Ada sesiapa tak yang mahu berkongsi kepenatan dan kesedihan aku hari nih? Jom belanja aku makan steamboat! Secret Recipe ker! Hahahaha!

P/S : Cuaca Sekarang Dekat Shah Alam Melambangkan Jiwa Aku!

5 Ulasan

Untuk sebarang pertanyaan, pengiklanan, tajaan, kolobarasi dan jemputan boleh hubungi saya melalui email mohamadhanisismail@gmail.com

  1. kesian dkt hang sbr na.nk bg petau dkt hang pakailah syampu bawang jackie chan tue haha.:)

    btw,hang lah patotnya belnja, barulah kurg stress ket.haha

    BalasPadam
  2. jangan sedih2 hans~

    aaa...

    aku penat gak~

    nak tido~

    zzzzz~

    BalasPadam
  3. aku nk.. yg pntg dpt mkn.. hahahah..

    BalasPadam
  4. belom ko rasa nyawa nyawa ikan aku time bljr bhsa arab dulu beb. huhuh

    BalasPadam

Catat Ulasan

Untuk sebarang pertanyaan, pengiklanan, tajaan, kolobarasi dan jemputan boleh hubungi saya melalui email mohamadhanisismail@gmail.com

Terbaru Lebih lama