Duit Raya

Cantik Gua Lukis


DIMANA ENGKAU WAHAI DUIT RAYA??

MENGAPA GUA BELUM DAPAT DUIT RAYA?

BILA GUA AKAN DAPAT DUIT RAYA?

SIAPA AKAN BAGI GUA DUIT RAYA?

KENAPA TAK BAGI GUA DUIT RAYA?


P/S : Sob Sob Sob T_T !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


20 تعليقات

Untuk sebarang pertanyaan, pengiklanan, tajaan, kolobarasi dan jemputan boleh hubungi saya melalui email mohamadhanisismail@gmail.com

  1. nk duit ry jugak kalau belum abis blaja kan..

    ردحذف
  2. haha! selamat hari raya aidilfitri ya..^^

    ردحذف
  3. dah tua tak dapat dah duit raya..hihi

    ردحذف
  4. Dah tua2 pun nak mintak duit raya jugak ker? haha..

    ردحذف
  5. hek2x.. sbb kau dh besar org xkasi ahh.. kalau kecik cm ak baru org kasi..

    belum raya lg org dh kasi duit raya kat aku..

    ردحذف
  6. bro..duit raye aku dah lebih seratus dah..hehhee

    ردحذف
  7. walking here with a smile. take care.. have a nice day ~ =D

    Regards,
    http://www.lonelyreload.com (A Growing Teenager Diary) ..

    ردحذف
  8. dah tuo2 ni den dpt la gak duit rya.. lepas la nk makan expresso kat oldtown..haha

    ردحذف
  9. ko dah tua bangka da...

    kecuali aku ar, menten jambu hahahaha

    ردحذف
  10. salam aidil fitri bro...jemput mai rumah =)

    ردحذف
  11. masuk raya kedua ni, baru ayah aku je yang bagi duit raya. kenapa aku disisihkan dari kanak2 yang beraya bersama??? sepatutnya aku pun dapat sampul duit raya jugak..

    ردحذف
  12. keh2.samo la kite hans.tak dapet da duit rayo lagi :)

    ردحذف
  13. asrul : muka ko jambu? macam xkena jer!! KAHKAHKAHKAH!!

    Asada : yeyeyeye...aku dah dapat duit raya..alhamdulillah hari ke-2 ni ramai bagi..hehehehe

    ردحذف

إرسال تعليق

Untuk sebarang pertanyaan, pengiklanan, tajaan, kolobarasi dan jemputan boleh hubungi saya melalui email mohamadhanisismail@gmail.com

أحدث أقدم