Hans Comix : (Dredd) Apek Dan Leuniey Kahwin

Assalammualaikum dan salam sejahtera semua! Memandangkan hari ini ialah hari Khairul Fahmi Che Mat atau Apek berkahwin dengan isterinya iaitu Leuniey maka gua pun dapat idea untuk menghasilkan Hans Comix terbaru nih. Sekadar gurauan dan semoga anda semua terhibur dengan kisah kali ini! 




P/S : Jodoh itu urusan Allah dimana ia telah dicatat sejak azali lagi. Orang yang baik berhak mendapat jodoh yang baik. Cuma sekali-sekala sahaja Allah menguji orang yang baik mendapat pasangan hidup yang jahat seperti Nabi Lut mendapat isteri yang jahat dan Asiyah yang bersuamikan Firaun laknatullah - Sumber

P/S : Perkahwinan itu mempunyai banyak hikmah dan perkahwinan itu juga adalah salah satu sunnah Nabi kita sebagaimana sebuah hadith yang bermaksud: Dari Aisyah Radiallahu-Ahna ia berkata: Telah bersabda Nabi Sallallahu Alaihi Wasallam: Perkahwinan itu adalah sunnahku, sesiapa yang tidak suka mengikut sunnahku maka bukanlah dia dari golongan umatku. (Riwayat Al-Imam Ibnu Majah) - Sumber

P/S Lagi : Korang Semua Jangan Lah Jual Dadah! Dadah Tu Perosak Umat Tau! Baik Korang Jual Burger. Dapat Pahala Bantu Orang Yang Sedang Kelaparan! (^_^)Y 


123 تعليقات

Untuk sebarang pertanyaan, pengiklanan, tajaan, kolobarasi dan jemputan boleh hubungi saya melalui email mohamadhanisismail@gmail.com

  1. sian kene tembak..

    good entry..siap masukkan hadis lagi :)

    ردحذف
  2. kah3

    lawak2

    but bnyk sngt hoi hoi aku agk

    #nice kat ps bwh tu

    ردحذف
  3. hahahaa,,, mcm ni pun bleh yer,, hik3,,,

    ردحذف
  4. kihkih..ganas2 kena tembak..

    suka ayat bawah tu..:)


    yg pasal ang tanya kat blog td..yup dulu stdy kat polimas tu..:)

    ردحذف
  5. heheh..1st time aku dtg sini..aku xde menda nak komen pasal apek kawen dgn leuniy (entah aku xtau eja) tu..tapi tergelak la jugak baca komik ni..hahahaha

    ردحذف
  6. ingatkan pergi comic festival kat KLCC

    ردحذف
  7. hahah..gelak aku baca sorang2.
    perempuan yg baik utk lelaki yg baik..camtu la sebaliknya.

    ردحذف
  8. Mesti sakit kena tembak kan??wakakakakaka...adesss

    ردحذف
  9. haha...fuyoo!! ganaih la depa nie..tp dlm ganaih2 pn dlm hati ada taman..hahaha..

    cian lak cik mama tu kna tmbk gara2 ungkit kisah lama..hiks..mohon bertahan utk terus hidup..ekeke..

    nice komik,..suka cara penyampaian n pesanan yg disampaikan .. =)

    ردحذف
  10. Amek korang.sekali 3 P/s hans ni kasi..tu la degil.hahahahaha. Hans..kalau x dilabel "ini peluru" Dezee pun xtau apa mender tu.hahahahahahaha

    ردحذف
  11. padan muka kan dah kena tembak.. sapa suruh cetus kontroversi sangat kan..

    fatin zaini singgah dan follow blog tuan tanah :)

    www.fatinzaini.com

    ردحذف
  12. kebaaaabbooommm juga akhirnya.. hahahaha tapi ada yang tersirat di sebalik kejadian.. ngeeeeeeeee terbaik!

    ردحذف
  13. hikhik cinta yang tak kesampaian :p

    ردحذف
  14. a'aa, jodoh itu rahsia Allah..

    best entry hans ni, kreatif sgt.... lawak gak la.. :)

    ردحذف
  15. hahaa .. niceee :)
    jangan dipaksa jodoh tu .. bukan ke tu urusan Allah S.W.T?

    ردحذف
  16. thanks hans...berisi tol entri ko ni...teruskn berkarya cam ni yew...lucu tngok muke polis dredd tu...krole baru pas tngok movie ni~

    ردحذف
    الردود
    1. insyaallah akan teruskan..terima kasih atas sokongan :-)

      حذف
  17. kah3 :] nice one

    pasni nk tolong kawan jual burger lahh

    ردحذف
  18. ckp dekat dy takpe fizow omar ad lagi . hahahha

    ردحذف
  19. 2 kali aku baca komik ni.. ekekeke.. terbaring ngan air mata si mama tuu.. hahahaha... senyum je aku baca komik hang...

    ردحذف
    الردود
    1. Menggelabah je ckp senyum pdhal gelak guling2.. Kahkahkah..

      حذف
    2. pi la baca komik2 lain..ada 64 komik semuanya :-)

      حذف
  20. fulamak... komix terbaik ler.. apasal nak gaduh2 nieh..

    ردحذف
  21. mmg frust la yg minat apek... keh3... sy minat skit j... hee

    ردحذف
  22. kahkahkah....siot jer, btw nmpak komik nie baru perasan aku belum tengok citer Dreed nie lagi..hehehe

    Regards,
    -Strider-

    ردحذف
  23. LOL. entah apa2. smoga mereka bahagia

    ردحذف
  24. Seriously, kawan pon dok frust menonggeng tgok Apek kawen. Seharian die x online. Hahaha.

    ردحذف
  25. nampk sgt frust diaorg ni..kesian ish ish

    ردحذف
  26. ops lupa nak habak anda telah di taq

    http://akupencintahlovate.blogspot.com/2012/12/25-random-facts-about-me.html

    ردحذف
    الردود
    1. teman nih maleh sikit buat tag nih..kalau rajin teman buat :-)

      حذف
  27. Kisah lama jangan diungkit.

    Padah jadinya...

    ردحذف
  28. haha lawak cerita hang. dah boleh buat buku kelakar sendiri nih hihi. hah yang hang tanya pasai cara buat komen embedded tu nih hah cara dia

    pergi My Blog > setting > Post and comments > cek comments location > sila pilih embedded.

    kalau xpaham , nanti saya tutorial ringkas dekat entri. :D beritahu tau kalau xpaham :D

    ردحذف
  29. hahahaha..apek dengan leuniey pun termasuk sekali dalam ini cerita..hahaha

    ردحذف
    الردود
    1. hahaha...
      sebab Apek dengan Leuniey lah diorang dua jadi macam nih
      hahahaha

      حذف
  30. cian cik mama kena tembak. tu lah ungkit pasal masa lalu, kisah cinta syok sendiri. kihkihkih

    ردحذف
  31. hans... im here!!! hahaa.. rindu x kat aku..? aku bru hapdet status malam.. sian xde org nk komen.. haha

    ردحذف
    الردود
    1. hahaha..rindu sikit la...aku dah komen..panjang x? hahaha

      حذف
  32. ahahhahahah...

    padahla tuan blog nie pon sedih xdpt c luniey tu ahahahahhahah

    :P

    ردحذف
  33. dasat betoi...
    ungkit kisah cinta lama punya pasai, dia tembak teruih...

    takut ngat aih :P

    ردحذف
  34. HANS ni memang kreatif sangat sangat sangat
    Yg tak dapat Apek tu
    Tangkap aje apek kat pasar

    ردحذف
    الردود
    1. Mat Som : thanks bro...hahaha...apek dekat pasar tak reti tangkap bola :-)

      حذف
  35. Kalau gambar Apek ngan Lueney dikomikkan ..mungkin best jugakkan Han!

    ردحذف
  36. Bagus.. suka entry nih.. disamping berhibur ada gak pengajaran/perkongsian berguna yg diselitkan.. :-)

    ردحذف
    الردود
    1. terima kasih
      yups
      itulah niat nya pun
      berhibur sambil ada pengajaran :-)

      حذف
  37. gagagagaga memang lawak dan ada pengajaran terbaik

    ردحذف
  38. kah kah buruk betul peel si dredd tu..

    ردحذف
    الردود
    1. hahaha..tau xpa....xada sifat toleransi langsung..hahaha

      حذف
  39. tak dinafikan memang ramai memburu cinta apik

    ردحذف
    الردود
    1. hehehe..asal yer?
      Apek istimewa sangat kut dkt mata mereka

      حذف
  40. Salam kenal hans.
    Ha..barula kuor tempat komen.dari semalam aku tak dapat komen..

    Kelako la. Siap shut up kebabom lagi. Pelurunya blink-blink... hahaha

    ردحذف
  41. Salam,,nice blog!
    saye singgah+follow..sudi2 la dtg blog sye. :)

    ردحذف
  42. Salam,, saye singgah+follow..sudi2 la dtg blog sye. :)

    ردحذف
  43. first time singgah sini..kreatif btl jadikan komix apek n leuniey..haha

    ردحذف
  44. HAHA....tergelak sorang2 aku baca :D

    ردحذف
  45. Haha. Hilng stress aku jap. Pandai hang buat cerita. Ehehe

    #aku setuju dengan p/s kat bawah tu. =)

    ردحذف
    الردود
    1. hihihi
      baca la komik2 lain
      insyaallah makin hilang stress akmu
      thanks :-)

      حذف

إرسال تعليق

Untuk sebarang pertanyaan, pengiklanan, tajaan, kolobarasi dan jemputan boleh hubungi saya melalui email mohamadhanisismail@gmail.com

أحدث أقدم