Minuman Baharu Coolblog Fire Tiger King

Assalammualaikum dan salam sejahtera buat semua pembaca blog www.hanshanis.com sekalian. Baru-baru ini Hans telah dijemput oleh pihak Coolblog Malaysia untuk menghadiri majlis pelancaran siri minuman terbaru mereka iaitu Fire Tiger King yang berlangsung dengan cukup meriah sekali di Berjaya Times Square, Kuala Lumpur.


Majlis yang dirasmikan oleh Encik Shamshuzaman Bin Haji Sulaiman yang merupakan Pengarah Bahagian Francais, Kementerian Perdagangan Dalam Negeri Dan Hal Ehwal Pengguna ini telah memperkenalkan empat jenis perisa terbaru iaitu Fire Tiger King, Fire Red Tiger, Fire Thai Tiger dan Fire Green Tiger yang menampilkan citarasa terkini kegemaran rakyat Malaysia iaitu minuman boba yang digabungkan dengan gula perang serta taburan krim keju mousse yang dibakar iaitu Creme Brulee.


Hans agak tertarik dengan ucapan daripada pihak Coolblog yang telah memasuki pasaran tempatan sejak tahun 2008 dimana mereka menyatakan bahawa pihak Coolblog adalah Raja Gula Perang Yang Sebenar dimana Hans sangat bersetuju dengan kenyataan ini apabila menikmati siri minuman terbaru mereka kali ini.


Minuman:
Fire Red Tiger (Chocolate Smoothie Coolblog Signature) : RM7.80

Minuman:
Fire GreenTiger (Matcha Tea With Dash Of Brown Sugar) : RM7.80

Minuman:
Fire Tiger King (Brown Sugar Pearl Milk Tea) : RM8.80

Minuman:
Fire Thai Tiger (Thai Tea With Dash Of Brown Sugar) : RM8.80


Hans telah mencuba Fire Thai Tiger dimana gabungan adunan serbuk teh premium yang dicurahkan dengan keju mousse, krim keju yang kemudian dibakar brulee memberikan satu keunikan rasa yang sangat sedap dan memenuhi citarasa Hans. Memang Hans sangat berpuas hati kerana ia bukan sahaja sedap tetapi juga menawarkan harga jualan yang sangat murah dan berpatutan.


Minuman ini didatangkan dengan saiz 700ml yang pasti akan menghilangkan rasa dahaga sesiapa yang menikmati minuman menarik ini. Minuman Baharu Coolblog Fire Tiger King ini sudah mulai dijual di semua 300 cawangan Coolblog yang berada di seluruh negara.


Apa yang lebih menarik, sebahagian daripada hasil jualan minuman Fire Tiger King ini akan didermakan kepada satu badan bukan kerajaan yang terlibat secara langsung dalam usaha menyelamatkan spesis dan habitat Harimau Malayan Tiger yang semakin diancam kepupusan di Malaysia.


Jelajah Suria FM Bersama Coolblog

Coolblog bekerjasama dengan stesen radio Suria FM untuk kempen Fire Tiger King dengan menaja acara Jelajah Suria 2019 di beberapa lokasi terpilih iaitu:

14 September 2019 : 
Kuantan City Mall, Pahang

21 September 2019 : 
Plaza Angsana JB, Johor


Cabaran Tarian Tiktok Fire Tiger King

Korang peminat aplikasi Tiktok boleh sahut cabaran #FTKDanceChallenge. Korang cuma perlu beli mana-mana perisa minuman Fire Tiger King Coolblog, muat naik video tarian menggunakan lagu rasmi Fire Tiger King dan peserta yang mendapat undian tertinggi akan berpeluang memenangi hadiah wang tunai. Untuk maklumat lanjut, anda boleh layari laman sosial seperti yang Hans kongsikan dibawah ini:

Laman Sesawang: 

Facebook: 

Instagram:

10 Ulasan

Untuk sebarang pertanyaan, pengiklanan, tajaan, kolobarasi dan jemputan boleh hubungi saya melalui email mohamadhanisismail@gmail.com

  1. niceee. lpasni boleh try la kaalu pegi coolblog

    blogwalking sini ya dari https://theathra.blogspot.com/

    BalasPadam
  2. hamboih nama dia.... mengamit betul nengok air tuh

    BalasPadam
  3. Jom selamatkan Malayan tiger dengan membeli minuman Coolblog ni

    BalasPadam
  4. Bukan peminat boba tapi kalau sekali sekala minum boleh lah hahaha

    BalasPadam

Catat Ulasan

Untuk sebarang pertanyaan, pengiklanan, tajaan, kolobarasi dan jemputan boleh hubungi saya melalui email mohamadhanisismail@gmail.com

Terbaru Lebih lama