Promosi Terbaru Vietjet: Diskaun 50% Untuk Semua Laluan Seluruh Asia Termasuk Malaysia

Assalammualaikum dan salam sejahtera buat semua pembaca blog www.hanshanis.com sekalian. Syarikat penerbangan baru yang semakin mendapat tempat di hati pengguna iaitu Vietjet telah mengumumkan satu promosi terbaru yang cukup istimewa dimana mereka menawarkan diskaun sebanyak 50% ke atas tambang tiket untuk semua laluan(*). Tawaran promosi ini kini bermula pada 21 Februari 2020 sehingga 29 Februari 2020 dimana ia memberikan peluang terbaik buat mereka yang ingin melancong ke destinasi-destinasi baru yang menarik sambil sambil menikmati penerbangan hijau bersama dengan Vietjet.


Untuk memperoleh tawaran hebat ini, anda hanya perlu masukkan kod "BOOKNOW50" semasa membuat tempahan tiket untuk melayakkan anda memperoleh diskaun 50% tersebut. Tawaran istimewa ini termasuk semua laluan domestik di Vietnam dan Thailand, serta laluan antarabangsa yang menghubungkan Vietnam dengan destinasi menarik di seluruh Asia iaitu Malaysia, India, Jepun, Korea Selatan, Indonesia, Taiwan, Singapura, Myanmar, Kemboja, dan lain-lain. Tawaran ini sah untuk perjalanan anda antara 20 Februari 2020 hingga 27 April 2020(**).

(*) Tidak termasuk cukai dan yuran
(**) Tidak termasuk cuti umum


Menurut Naib Presiden Vietjet, Nguyen Thanh Son yang menyatakan bahawa rangkaian penerbangan antarabangsa mereka kini semakin luas berkembang dimana Vietjet kini dihubungkan dengan banyak destinasi baru yang menarik, selamat  dan penuh dengan budaya yang unik serta indah seperti Tokyo, Osaka, Nagoya, Fukuoka untuk Jepun, Bali di Indonesia dan dua hub terbesar di India iaitu New Delhi dan Mumbai. Selain itu, destinasi yang menakjubkan di Vietnam seperti Hanoi, Ho Chi Minh City, Da Nang, Nha Trang, dan lain-lain turut ditawarkan di dalam promosi kali ini. Sebagai syarikat penerbangan pilihan rakyat dan pelancong, Vietjet berjaya menjadi perintis di dalam menawarkan peluang penerbangan kepada berjuta-juta pelanggan di seluruh dunia disamping mempromosikan revolusi penerbangan serta menyumbang kepada perubahan sosio-ekonomi terhadap banyak destinasi yang menjadi laluang penerbangan syarikat Vietjet ini. Dilengkapi dengan peralatan dan reka bentuk yang moden, bahan bakar yang efisyen, penerbangan mesra eco dari Vietjet ini pasti akan memberikan anda satu pengalaman penerbangan baru pada ketinggian 10,000 meter.


Dengan promosi diskaun sebanyak 50%, Vietjet turut mengalu-alukan semua penumpang untuk menyertai program "Protect Our Planet - Fly With Vietjet". Vietjet memulakan perjalanan baru untuk menakluk destinasi baru sambil memberi inspirasi dan memanggil orang di seluruh dunia untuk bersatu bagi melindungi alam semula jadi dan bumi untuk masa hadapan, membawa nilai-nilai murni dan beradab serta mengurangkan risiko bencana alam serta wabak.

Untuk pengetahuan anda semua, Vietjet kini mengendalikan laluan Kuala Lumpur - Ho Chi Minh pada setiap hari. Masa penerbangan setiap sektor pula adalah kira-kira 1 jam 55 minit. Penerbangan berlepas dari Kuala Lumpur pada jam 13:10 dan tiba di Ho Chi Minh City pada jam 14:05. Manakala penerbangan pulang dari Ho Chi Minh City pula pada jam 9:30 dan tiba di Kuala Lumpur pada jam 12:25 (kesemuanya waktu tempatan). 

24 Ulasan

Untuk sebarang pertanyaan, pengiklanan, tajaan, kolobarasi dan jemputan boleh hubungi saya melalui email mohamadhanisismail@gmail.com

  1. Menarik juga harga murah tapi aku buka ada KL ker Ho Chi Men je hurmmm tempat lain tak ada lagi...

    BalasPadam
  2. Wow, tawaran sangat menarik ni. Boleh la pergi Mumbai

    BalasPadam
  3. Wow wow wow 50% kot
    Ok bole start block calendar da

    BalasPadam
  4. wahhh 50% best tu... tapi sampai hujung bulan ni je....😭😭😭 kalau extend kan best..hehehe

    BalasPadam
  5. Dah patploh kali aku usha ni... Nak beli nak beli takut lahaiii... Hahahaha

    BalasPadam
  6. Best kan ada 50% off, i m planning to go to Da Nang or Nha Trang again soon.

    BalasPadam
  7. Tawaran yang menarik. Tapi ramai yang masih ragu2 nak pi travel kannn.

    BalasPadam
  8. Beli jangan tak beli. Masa murah ni boleh berjimat tapi naper kejap jer promonya huhuhu.

    BalasPadam
  9. Bestnya. Memang nak travel pun nanti. Boleh guna kod diskaun tu. Jimat jugak

    BalasPadam
  10. Wah banyak diskaun tu.. Siapa nak travel boleh la naik ni ye

    BalasPadam
  11. Wah promo hebat. Boleh lah Cuba naik flight vietjet ni sebab lia xpernah lagi naik flight ni. Nak rasa experience

    BalasPadam
    Balasan
    1. cuba lah mana tau nanti berkenan di hati
      haha

      Padam
  12. Tawaran menarik! Banyak pilihan penerbangan dah skarang. Baru tau pasal Vietjet nih.

    BalasPadam
    Balasan
    1. owh
      lama dah
      kira dah extablish dah Vietjet nih

      Padam

Catat Ulasan

Untuk sebarang pertanyaan, pengiklanan, tajaan, kolobarasi dan jemputan boleh hubungi saya melalui email mohamadhanisismail@gmail.com

Terbaru Lebih lama