Sabtu, 23 Ogos 2008

Kedah VS Selangor Piala Malaysia 2008!!

Siapalah yang nak menang Piala Malaysia tahun nih?


Adakah Kedah lagi sekali akan membawa pulang piala?


Atau Selangor akan merampas kembali piala nih?


Sama-sama kita nantikan pada malam ini pukul 8.30 malam.



P/S: Pulun Kedah Pulun!!



15 ulasan:

  1. SELANGOR!!!


    ERRR.. TP OLEH SEBAB MB SLANGOR XBEST, AKU SOKONG KEDAH LA! KEEKEKE

    BalasPadam
  2. ko memang!!belot tul
    haha3

    BalasPadam
  3. SELANGOR!! :)
    sy sokong SELANGOR

    SELANGOR bley ;)
    weeeeeee

    BalasPadam
  4. aku sokong selangor! tapi kan sejak bila kau tengok BOLA??? bukan engkau tengokgimramaker? n favorite kau riben kan? ari tu kau g tau aku camtu..

    BalasPadam
  5. may the best team win.


    *dh quit sokong mane2 team di malaysia sbab kecewa playing style x bes*

    BalasPadam
  6. yang paling sikit pemain eksport menang.
    heheh. nak orang malaysia yang purely warganegara malaysia main.

    :D

    BalasPadam
  7. PULUN KEDAH PULUN!!
    Kedah Mesti Menang lah!!

    BalasPadam
  8. Mesti la selangor!!!!!!! hahaha! aja aja fighting!! Selangor bole!

    BalasPadam
  9. kedah, kedah kedah
    go go go go
    kedah go

    BalasPadam
  10. Yes!!Kedah menang jua akhirnya..

    KEDAH 3 Selangor 2

    Hahaha3
    Hidup KEDAH DARUL AMAN NEGERIKU

    BalasPadam
  11. Hans,

    cheq org Perak so kena sokonggg Kedah gak pasal Geng Utara...

    BalasPadam
  12. ala.. ko tau ke psl bola ni? ke ko tgk pemain bola je? hahah

    BalasPadam
  13. oit Dickie...
    aku bukan macam ko..
    minat renang berirama jer...

    BalasPadam
  14. terbukti kedah pantang kalah..
    hehe~

    BalasPadam

If have advertorial to publish on Blog Hans Hanis, don't hesitate to contacting me at hanis_narnia@yahoo.com