Khamis, 28 Ogos 2008

Ramadhan Tiba Lagi!!

Okay! Di waktu dan kesempatan yang aku ada nih aku mengucapkan selamat berpuasa di bulan Ramadhan yang barakah nih kepada semua rakan dan manusia yang beragama Islam.


So, harap - harap korang puasa penuh lah bagi siapa yang mampu. Jangan memonteng! Jadilah contoh yang baik pada kank - kanak dan mualaf yang baru belajar nak puasa!


Janganlah nanti korang tersenarai dalam umat yang bakal naik Van Jenazah...dibawa 'melancong' sekitar bandar...


Janganlah jadi macam umat yang bersembunyi di sebalik pintu kedai - kedai makan semata - mata kononya ada gastrik..


Dan janganlah ada yang mukanya dilihat sedang membeli no ekor di kedai2 judi berhampiran..


Apa-apa pun selamat berpuasa semua!!Marilah lakukan ibadah sebanyak mungkin!

P/S: SELAMAT BERAMAL!!

11 ulasan:

  1. Hans,
    Selamat berpuasa 2 U 2.
    Van jenazah p Petrosains tak???
    :]

    BalasPadam
  2. selamat menyambut blan pose.pose jgn x pose

    BalasPadam
  3. bagaimana pula dgn manusia yg beli hidangan di bazaar(bazir?)ramadhan bagai nak rak?


    *teringin nak brbuka ayam percik*

    BalasPadam
  4. Selamat berpuasa ok:)

    dan slmt berterawih:)alaahai!

    BalasPadam
  5. selamat bro...naik van tu pree ke??? bleh ronda2 kl??? kalau nak suh singgah supermarket nak bli blah bleh?

    BalasPadam
  6. ada gak yg malas mandi tbe2 jd rjin mandi..hehehe

    BalasPadam
  7. jangan asik pose umum je...hahaha

    BalasPadam

If have advertorial to publish on Blog Hans Hanis, don't hesitate to contacting me at hanis_narnia@yahoo.com