Selasa, 19 Januari 2010

Aku Tension Dengan Mukus Nih!!!

Sebelum tu wayang yang gua tengok semalam kena bayar yer. RM6! Bukan free! Filem itu akan ditayangkan bulan 2 nih. Semalam itu tayangan amal. So, harap maklum. Lagi satu pasal entry gua minta maaf tu. Haih, salahkah lelaki nak minta maaf? Takkan perempuan saja boleh minta maaf? Nabi Muhammad yang tak pernah buat salah pun sentiasa minta maaf kepada Allah sewaktu berdoa apatah lagi kita semua manusia biasa. Jadi, sila matangkan pemikiran anda.

Semalam gua diserang keletihan yang luar biasa. Masuk bilik dan terus tidur. Bangun pagi tadi dan gua rasa tak selesa. Rasa hidung gua tersumbat. Tekak gua semakin sakit. Sedikit batuk dan terasa mukus ada di dalam hidung. Pening kepala pun ada sedikit. Jadi, gua memang letih lalu memontengkan diri dari menghadiri AGM yang sedang berlangsung sekarang dan akan sekali lagi memontengkan diri untuk kelas pada petang ini. Nasib kelas elektif.

Gua pun sebenarnya tak ada selera. Tak tahu nak makan apa. Tengah mengumpul tenaga mahu pergi beli panadol sekejap lagi. Adoi!! Tak larat aku nak berjalan! Okaylah..chow dulu!!

Eh, gua nak bagitahu buat berapa ratus kalinya gua lelaki yer. Penat betul aku nak cakap aku lelaki. Tapi, kalau U nyah nak kata I perempuan pun I tak kisah. Boleh juga I menyamar jadi lesbo ker pengkid ker. Dah lama I tak menyamar U. Hahaha.

P/S: Aku Sudah Merepek Di Perenggan Akhir..Sebelum Lebih Teruk Baik Aku Blah Dulu..Chow Chin Chi!

15 ulasan:

  1. hahaha..tulah..x berkesinambungan langsung

    BalasPadam
  2. hahaha
    pasal itu pon ley tensi?
    hak masing2 beb
    tak perlu pikir sgt

    wey~
    law tensi baca shin chan ah

    BalasPadam
  3. uiks!!!

    prggna last memg menakutkan!

    weh..

    makan ubat tow!

    moga cepat smbuh!

    BalasPadam
  4. semoga lu cpat sembuh hans
    tu je gua nak komen arini
    erk888

    BalasPadam
  5. pgi cepat beli panadol..kang melarat.. :)

    BalasPadam
  6. ooo bkn nyah bagus2 ekeke :p

    BalasPadam
  7. laa..laki ke, wa igtkn pompuan..hahahha

    BalasPadam
  8. hahaha...jgnn wehhh. jgn nyamar. kang x pasal² kang :D haha :P sabo bro sabo ^_^

    BalasPadam
  9. Aku pon lately takde selera mkn nasik...
    tapi bende laen aku melantak je!
    Huhu

    :P

    BalasPadam
  10. membaca perenggan akhir tue membuatkan aku keliru..

    Ko pondan ke? hahahaha

    Just Kidding~

    BalasPadam
  11. eny : hahaha...

    ayu : ko pos la comic tu dkt umah aku

    ghostone : asal U takut dengan I?U nih...sampai hati tau...haha

    deus : tq...I sayang U sangat2..haha

    abe : gapo abeeeeee....ku kecek gapo deh?

    suehann : sudah telan 2 biji maa

    cik biol : U nih nyah...baru tahu ker...Nyampah I tau...

    JMR : Nok...U nih...letih tau jari jemari I nak gtau dkt U...sila tulis nota tau...kalau tak I cubit U...

    Farid : alah U nih...jgn lah gtau semua...malulah I kalau orang tahu...cubit pipi tu kang...

    Red : jgn risau lah...gua relaks jer..cool beb cool...jantan maaa...tapi gua bukan jantan keparat macam ghostone tu...haha

    Ms Independent : owh,aku pun kadang2 jadi macam tu juga

    Cikti : itula pasal...

    Redz : U nih nyah tul la..I nih U kata pondan..buta ekk? U tgok I nih hah....cantik ker? I kacak jer lah...Nyah tul U nih...hahaha

    P/S : Seronok Juga Tiru Perangai Boneka Kadang2

    BalasPadam

If have advertorial to publish on Blog Hans Hanis, don't hesitate to contacting me at hanis_narnia@yahoo.com