Sabtu, 26 Jun 2010

Spain Bob Lawan Cili Sos Pagi Nih

Wah! Team favourite gua si spainbob nak lawan sos cili pagi nih. Berdebar betul! Ini kalau kalah alamatnya ikut italy dgn france bungkus awal lah balik rumah. Hahaha.

Adakah team span aku mampu menyerap kepedasan cili pagi nih? Aku tengah menuntut ilmu perbomohan dari bomoh pompuan afrika tu. Dia ramal Argentina menang tahun nih. Fuh! Kalau menang sah bomoh tu femes sebab tekaan nih betul. Hohoho.

Apa - apapun moga team Spainbob gua menang pagi nih. Boleh jumpa Brazil ker Portugal ker nanti masa pusingan ke-2. Hohoho!


P/S : 
Hari Nih Makan Terlampau Banyak 
Sampai Tak Boleh Bernafas. 
Itu Petanda Spainbob Bakal Menang Ker Tak Tu?

9 ulasan:

  1. Aku selaku bomoh melayu, thn ni mmg world cup gempak ngn kekalahan gergasi bola sepak. Dan aku ramalkan (hasil dr tilikan aku sbg bomoh)

    perlawanan akhir adalah diantara wakil asia ngn asia jgk.

    south korea vs japan!!

    BalasPadam
  2. brazil...samba2... oh yeah!

    BalasPadam
  3. tak mungkin! biarlah chile menang kali ni.hehe

    BalasPadam
  4. haha.
    nak kenal la dengan bomoh tu.
    haish.
    ;)

    BalasPadam
  5. yg penting england dah berjaya.. hahhahaha..

    BalasPadam
  6. gua rasa spain akan rasa pains hahha

    BalasPadam

If have advertorial to publish on Blog Hans Hanis, don't hesitate to contacting me at hanis_narnia@yahoo.com