Rabu, 22 Jun 2011

Wordless Wednesday #3














P/S : Ujian Allah Untuk Mengingatkan Kita Supaya Bersyukur!

50 ulasan:

  1. Camne nk join WW nie? just wat entry ke? Noob -.-" haha

    BalasPadam
  2. atie : yups..buat je entry :-)

    BalasPadam
  3. ni sbb asek bersin la ni..

    BalasPadam
  4. syuk : hehehe

    budak botak : tu bersin kena tutup hidung :-)

    qarr : ar ar...tahu xper

    BalasPadam
  5. fuyoo? apakah? bersemburrrrrrrrrrr~ hhaha. geli mat geli mat, haha

    BalasPadam
  6. bersyukur Allah beri nikmat bersin sbb keluarkan kuman2 & jantung berhenti seketika time bersin hehe

    BalasPadam
  7. macam geli-geli jek.
    kui kui

    BalasPadam
  8. yang pasti semua pejam mata..kalau tak, terbang biji mata..hahaha

    BalasPadam
  9. ni musti kes terdengar citer lawak nih...tu yg tersembur2 tuh

    BalasPadam
  10. Aman rasa mesti tentang penyakit, tol x? Allah bagi kita sakit supaya kita ingat pada waktu senang n ketika tubuh badan masih sihat, maka bersyukurlah dengan pemberian-Nya.

    p/s: kalau ada la org terbersin kat kita macam tuh. Erk! pengsan..

    BalasPadam
  11. Satu hari, aku terbersin dengan kuat. Tersembur syiling-syiling emas keluar ikut hidung. Tak sempat aku nak kutip syiling-syiling tu dah habis orang lain ambik.. Kecewanya aku...

    BalasPadam
  12. ni koleksi org tersembur ker, bersin ker..

    kalau ada org kat depan tu,mesti bengang jer..

    BalasPadam
  13. depa tiup apa tu hans....blur jap????

    BalasPadam
  14. ptuihhhh. haha
    tak sopan la sembur2 air depan org.. :P

    BalasPadam
  15. tu dia! tersembur habis! kalau ada org kat depan habis muka diorg kena sembur air! bhahahaa! :P

    BalasPadam
  16. euwwww...tak sukanyaa bersin xtutup MOLOT..bersemburrrrrrrrrrrrr semuanyaa..euwwwwwwwwwwwwww..

    BalasPadam
  17. salam hans
    sori lama xsinggah sini
    bz lerr
    ermmm
    bersin!
    semua mst bersin kan
    baguslaa
    buang habuk2 n ape jua hama2 kat dalam hidung tuh :)

    BalasPadam
  18. eeeuuuu
    sampai camtu skali ke bersin...

    BalasPadam
  19. demam ke? moga cepat sembuh...

    BalasPadam
  20. perhh mcm sebar virus plak :P

    BalasPadam
  21. yang first tuu keluar dari hidung ke mulut ?

    BalasPadam
  22. nuyu a.k.a miss NUSHA : nilai sendiri...ini kan Wordless Wednesday...so cari makna dia melalui hati anda :-)

    BalasPadam
  23. memang smart..
    tapi cuba byangkan kalau ada org bersin macam tu depan muka kita..haha

    BalasPadam
  24. ini dia gelagat orang-orang yang bersin

    FAKTA
    (1) tiada siapa yang bersin tanpa memejamkan mata
    (2) hadlaju bersin melebihi halaju cahaya

    So, can we imagine jika kita bersin tanpa tutup mata? lol
    tersembul keluar kot mata

    BalasPadam
  25. Erk..apakah meaning picture di atas tu ea..:)

    jawapan anda salah..nad kakak...adik yang dah kawen dulu dari kakak..:)

    BalasPadam
  26. bagus. men sembur jekk

    ;)

    BalasPadam
  27. Alhamdulilah Allah keluarkan kuman melalui bersin =)

    BalasPadam
  28. dlm semua2 tu, mana satu gambar ko hans?yg bersembur plg dasat ke?
    uhuhu

    BalasPadam
  29. adoi. aku selalu tak tutup mulut. MINTA MAAF SEMUA! T____T

    BalasPadam
  30. peh. memang tersemborr...hehehe..

    BalasPadam
  31. aiyokkkk..bersembuq naaa..hahaha..

    BalasPadam
  32. mcm puas je tgk mereka ni bersin...hikhik... sembur hbis

    BalasPadam
  33. hahaha alamak apa tue hihii

    BalasPadam
  34. kalau tye kak tash nie bukan bersin, tapi ni lebih kepada suara hati yang nak menjerit keluar tapi mcm tak lepas dan x boleh keluar...hahahah memandai jer kan

    BalasPadam
  35. tersembur kan? haha sesuka hati je buat andaian sendiri :P

    BalasPadam
  36. tringat aku ex aku bnama hans, katanya bila dia ckp, akan mnyembur. aku xpasti sbb xpenah jmpe. haha

    BalasPadam

If have advertorial to publish on Blog Hans Hanis, don't hesitate to contacting me at hanis_narnia@yahoo.com