Jumaat, 21 Oktober 2011

Lirik Lagu Berdua Bersatu - Forteen



Tajuk Lagu:
Berdua Bersatu


Penyanyi:
Forteen 


Lirik Lagu:



Kenapa cinta kita
Selalu saja di duga
Bagai ada tak merestu
Kita berdua bersatu

Atau mungkin kau dan aku
Ditakdir untuk berpisah
Walaupun melawan arus
Kita berdua bersatu

Sering kali ku mendengar
Patah tumbuh hilang berganti
Tetapi ku tidak mahu
Cinta selain darimu

Jika denganmu salah
Ku tak mahu yang benar
Jika dengan mu rebah
Biarlah ku tercalar
Walau dilanda badai
Ku sanggup kerna ku mampu
Kita berdua bersatu
Jika denganmu kabur
Ku tak mahu yang jelas
Jika denganmu hanyut
Biarlah aku lemas
Walau dilanda ribut
Ku sanggup kerna ku mampu
Kita berdua bersatu

Sering kali ku mendengar
Patah tumbuh hilang berganti
Tetapi ku tidak mahu
Cinta selain darimu

Jika denganmu salah
Ku tak mahu yang benar
Jika dengan mu rebah
Biarlah ku tercalar
Walau dilanda badai
Ku sanggup kerna ku mampu
Kita berdua bersatu
Jika denganmu kabur
Ku tak mahu yang jelas
Jika denganmu hanyut
Biarlah aku lemas
Walau dilanda ribut
Ku sanggup kerna ku mampu
Kita berdua bersatu


P/S : Aku Suka Vokal Harmoni Mereka Dan Syukur Sangat Kerana Mereka Bukan Kumpulan Menari Seperti Kumpulan K-Pop! (^_^)Y


20 ulasan:

  1. geng jambu2...cam aku gak. muahahhaa

    BalasPadam
  2. sedap lagu ni, mcm lagu nashid dia punya irama.. best2!!

    BalasPadam
  3. asrul : hahahahhaha..perasan

    leana : ar ar...tu la pasal..best kan :-)

    BalasPadam
  4. mcm ada x kena je dgn lirik lagu nie..

    BalasPadam
  5. Balasan
    1. Bukan bigbang tp lee min hoo

      Padam
  6. ehh baru kenal group ni kt blog ko..best ke lagu2 dy?

    BalasPadam
  7. Queen : ada tak kena ke? entah..den rasa okay jer...hohoho

    umie : apo tu?

    izzad : hahaha...kita dua makan guava jer

    nur syafiqah : lagu2? hahaha...masalahnya diaorang nih baru 1 lagu jer pun...ekekeke..dengar la tgok...kut2 la lepas nih minat ker..ekekekekeke

    BalasPadam
  8. weyh apesal hemsem2 suma dorang ni..hans ko btkan biodata dorang jap hehehe

    BalasPadam
  9. amirah : kang kalau aku buat orang kata aku gay plak....hahahaha...tak pa2...kalau aku rajin aku buat lepas tu aku letak nama ko...hahahaha

    BalasPadam
  10. Boleh layan la lagu ni...
    Ala2 KRU...
    Dah anak didik KRU kan...

    BalasPadam
  11. bestkan lagu ni.. suara dia orang pun blh tahan la, merdu gak..

    BalasPadam
  12. Yezza adik aku baru suruh downloadkan lagu ni haritu.. Baguslah sebab diaorang harap pada vokal mantap, bukan skadar rupa.. ;D

    BalasPadam
  13. dorng ni bawah kru kan.. boleh thn lagu dorang.. boleh lynlh..

    BalasPadam
  14. okk... da dgr vdeo.. sore ok laaa.. so so

    BalasPadam
  15. uishh..pabrate lagu chek ni weh..sedap kot lagu ni..=)

    BalasPadam
  16. cube hayati betol2 lirik lagu nih...macam sesuai utk golongan cinta sejenis...
    "..walaupon melawan arus..."???
    "jika dengan mu SALAH, ku tak mahu yang benar"???
    "Jika denganmu KABUR, ku tak mahu yang jelas.."????

    haha, seriously, sumthink wrong lah lagu nih~

    BalasPadam
  17. cube hayati betol2 lirik lagu nih...macam sesuai utk golongan cinta sejenis...
    "..walaupon melawan arus..."???
    "jika dengan mu SALAH, ku tak mahu yang benar"???
    "Jika denganmu KABUR, ku tak mahu yang jelas.."????

    haha, seriously, sumthink wrong lah lagu nih~

    BalasPadam
  18. Sya ska lriknya bab ada makna , huhuhuhu .

    BalasPadam

If have advertorial to publish on Blog Hans Hanis, don't hesitate to contacting me at hanis_narnia@yahoo.com