Jumaat, 27 Januari 2012

Lirik Lagu Obsesiku - Aqasha



Tajuk Lagu:
Obsesiku


Penyanyi:
Aqasha




Lirik Lagu:

Matamu..
Bibirmu...
Pipimu dan juga senyum mu
Membuat aku lebur
Hanyut di dalam ghairah
Kernamu..

Tubuhmu..
Harummu..
Hatimu oh semua aku mahu
Inginku gigit - gigit cuping telinga kecilmu
Luahkan perasaanku
Membisikkan aku cinta kamu
Hati akan asmara di setiap pagi harimu
Dengan harapan agar kau tahu
Semoga kau tahu
Ku ingat kamu

Aura mu..
memujuk rayu hatiku
Sering bergoncang jiwa ini
Siang malam ku gundah
Tiada melihat wajahmu
Ku rindu..
Tubuh mu..
Harum mu..
Hati mu oh semua aku mahu

Inginku gigit - gigit cuping telinga kecilmu
Luahkan perasaanku
Membisikkan aku cinta kamu
Hati akan asmara di setiap pagi harimu
Dengan harapan agar kau tahu
Semoga kau tahu

Inginku gigit - gigit cuping telinga kecilmu
Luahkan perasaanku
Membisikkan aku cinta kamu
Hati akan asmara di setiap pagi harimu
Dengan harapan agar kau tahu
Semoga kau tahu
Ku gila kamu..
Ku gila kamu..
Ku gila kamu..
Kau obsesiku..


P/S : Lirik Lagu Nih Pelik Dan Semacam Tetapi Sesuai Untuk Suami Isteri. Apa - Apapun Aku Suka Muziknya! (^_^)Y


12 ulasan:

  1. sesuai dinyanyikan di dapur bergesel2 dgn peti ais

    BalasPadam
  2. Betul, sesuai untuk suami isteri. Kita sangka baik je. Aku rasa lagu ni Aqasha cipta khas untuk isteri dia kot. Tu ada gigit gigit ni. Heeee. Aku suka lagu dia sebenarnya. Catchy kot. :)

    P/S : Lagu ringtone aku ni sebenarnya.. Hahahahaha.. (mesti orang jeling aku semacam je kalau dengar ringtone ni) :p

    BalasPadam
  3. lagu ni a bit sexy... sesuai utk pasangan suami isteri... hehhe nakal kan bunyinya

    BalasPadam
  4. geli setiap kali dgr lagu ni, hahaha!

    BalasPadam
  5. geli2...asal xgigit pizza ke sdp gk..ni telinga..hadoii..haha..

    BalasPadam
  6. hahaha... kakak2 saya suka dengar dan nyanyi lagu ni..

    btw, jum baca entry baru kat blog saya..
    http://amyqastory.blogspot.com/2012/01/tekanan-hidup.html

    BalasPadam
  7. tu la .. menyampah akk dgn liriknye .. xsesuai utk sume golongan lah .. tp muziknye sedap

    BalasPadam
  8. mmg sesuai untu suami isteri...ataupun, pgantin baru.. :)

    BalasPadam
  9. izzad : itu klip video Prema Yin...hahaha

    farhanaDR : pompuan tak per lagi buat ringtone ni..kalau aku buat mahu mati kena kutuk...hahaha

    mama lynn : haha..betul2..sangat nakal

    pink velvet : kahkahkah

    fatin corner : konon romantik la kut..keh3

    yuyu atiqa : hehehe..ramai suka...ramai juga tak..ikut selera masing2 tentang lagu :-)

    ummi hanie : kehkehkeh..sabar sis

    cik nur : kan..waktu aku kahwin nanti nak bagi lagu nih la dkt bakal isteri..kah4

    BalasPadam
  10. a'ah mmg pelik lirik lagu nie, tp sesuai dgn ceta gemersik rindu nie..apa2 pn kt layan jer..hehe

    BalasPadam
  11. bukan "hati akan asmara disetiap pagi harimu"

    "hadiahkan asmara disetiap pagi harimu" sedikit pembetulan..

    tp lagu nie memang romantik...terbaek..

    BalasPadam
  12. haha. lawak baca komen kat sny. mcam mcam. tpi seres lagu neyy best. cma jgn pkir bnda lain jerr. juzz nyanyi ikut hti. lagu neyy catchy gilerr. huhu. mng ssuai utk pgntin bru or suami isteri lerr.

    BalasPadam

If have advertorial to publish on Blog Hans Hanis, don't hesitate to contacting me at hanis_narnia@yahoo.com