Sabtu, 3 Mac 2012

Review Filem Cinta Kura - Kura






26 ulasan:

  1. tiz zakiyah...dulu ko comel..skang neelofa lagi comel..dengan itu, aku dh beralih arah..babai tiz...come come neelofa...xjadi tgk crita nih..hahahaha

    BalasPadam
  2. Ok nak terjah kejap lagi.. ;D


    *Terus makan buah dan sayur demi hidup yang berkualiti.. hehe

    BalasPadam
  3. aku baru tgk adnan tadi..adehh tak nampak mcm nak tgk crita ni je.. huhu pape pun terjah ke review..

    BalasPadam
  4. Faiz : ko tgok Nona jer lah cam tu...tak pun filem Azura...hahaha

    Yousof : hidup tomato..haha

    Saiazuan : aku suka filem nih lagi dari Adnan Sempit

    BalasPadam
  5. cite nie aku tunggu msk tb jee laa baru tgk.. hahaha !

    BalasPadam
  6. best ke...akak kurang minatlah kalau cerita cinta ni..kalau cerita aksi akak suka hehee

    BalasPadam
  7. x sempat nengok wayang..setakat baca review pun jadilah~ ;)

    BalasPadam
  8. hihi comel lah dorg ni.sweet sgt :)

    BalasPadam
  9. aku suke gler tengok thriller dia..
    haha aku minat style rambut mhero tu...agak2 sesuai tak klau aku buat.ahahaha tetiba

    BalasPadam
  10. macam pelik pulak gandingan hero/heroin ni...kena tgk jugak la..baru tau cmne kan..

    BalasPadam
  11. x minat la plakon dia.. lalalala :P (pdhal suma plakon pun ak x minat.. haha)

    BalasPadam
  12. haha aku memang layan tiz. .

    BalasPadam
  13. nk join tgok sma bleh x.. haha

    BalasPadam
  14. maaf, saya tak suka filem ni. tak kan ini je yg mampu dibuat? hahaha, jahat giler. tak tau nk cakap mcm mana lagi.

    BalasPadam
  15. tiz mekap mcm org tua je...><"

    BalasPadam
  16. Comel betoi Tiz atas scoot tu :p

    BalasPadam
  17. syok2...nk dgr suara zizan jek.ehehehhehehhhehhe

    BalasPadam
  18. hans lu pergi terai tengok filem The Women In Black, best cite tu.. ;)

    BalasPadam
  19. tajuk cerita melayu sekarang ni makin pelik2..

    BalasPadam
  20. ada 2 cerita yg mama lynn nak tgk. cinta kura2 dan adnan sempit 2... alahai x sabar nak layan both film

    BalasPadam

If have advertorial to publish on Blog Hans Hanis, don't hesitate to contacting me at hanis_narnia@yahoo.com