Rabu, 29 Ogos 2012

Hans Comix : (The Ring) Rancangan Raya

Assalammualaikum dan salam sejahtera semua! Ini adalah komik terbaru berdasarkan situasi semasa dimana kita sedang menyambut hari raya dan memang begitu banyak rancangan yang mengambil tema raya ditayangkan di televisyen! Namun, kebanyakkannya lebih kurang sama sahaja seperti tahun - tahun sebelumnya. Selamat menikmati hasil terbaru ini! Sekadar gurauan dan semoga anda semua terhibur!





P/S : Macam Mana Raya Korang Untuk Tahun Nih? Raya Gua Tahun Nih Alhamdulillah Menyeronokkan! Hehehehe! (^_^)Y


15 ulasan:

  1. haha,,,sengal betul..kene on dulu baru kuar..

    BalasPadam
  2. orang tu cuak ke smpai tutup tv before bapok tu keluar?

    BalasPadam
  3. eleh die takot lettew sbb tu
    die tutup tv tu cecepat..hehe





    slm syawal,
    cik ana

    BalasPadam
  4. Qarr : hahaha...kesian kawan tu tak dapat keluar..

    Luqman : hahaha...dia kan dalam tv...keh3

    Nurmujahidah : haha...dia bosan sebab tu dia tutup tv

    Anamizu : dia tak takut lagi...dia bosan jer tu...haha

    BalasPadam
  5. padahal cuak tengok tv tuu. haha :DD

    BalasPadam
  6. boring bukak tibi time raya
    asyik cite hantu je
    apa kaitan pun x tau la
    adesss

    BalasPadam
  7. eheh cuak lettewww... weweeee :p salam raya hans :)

    BalasPadam
  8. hahahahaha..tutup terus lagi baguih..
    alhamdulillah, raya ni seronok,. :)

    BalasPadam
  9. bhahaha. x sempat beliau nak kuar. tu lah sape suruh bgtaw. cube keluar tros tayah bgtaw. hewhewhew

    BalasPadam
  10. hahaha tututp jee senang. better tito hahaha drpd layan bnde merepek kan kan? hahaha

    BalasPadam
  11. Selamat hari raya Hans!
    *Lama sungguh tak singgah sini.. hihik ;p

    BalasPadam
  12. hahahaha :)) ambek ko. tutup trus, snang.

    BalasPadam

If have advertorial to publish on Blog Hans Hanis, don't hesitate to contacting me at hanis_narnia@yahoo.com