Ahad, 24 Mac 2013

Hans Comix : (Rock Oo) Amy Wifi 3

Assalammualaikum dan salam sejahtera semua! Ini adalah Hans Comix terbaru untuk anda semua. Sebelum korang membaca kisah di bawah apa kata korang baca dulu kisah SPM 2012 untuk lebih memahami kisah Amy Wifi 3 nih! Hahaha! Sekadar gurauan dan semoga anda semua terhibur dan mendapat serba sedikit ilmu atau pengajaran daripada kisah ini.


P/S :  Memandangkan cuti Hans pun dah habis maka mungkin selepas ini susah lah sikit Hans nak update blog. Jadi, doakan kejayaan Hans yer! Assalammualaikum! (^_^)Y

23 ulasan:

  1. hahahha...lawak...btul juga..sblum org kenakan kita..kita knakan dia dlu..ahha

    BalasPadam
    Balasan
    1. hahahaha
      kenakan cara berhemah
      hehehehe

      Padam
  2. Bahan aku utk gelak bila free.

    BalasPadam
  3. tu la..cuti den pun dah hbis ha..

    BalasPadam
    Balasan
    1. kan?
      cepatnya cuti berlalu :_(

      Padam
  4. Hahahahaha...lawak la. Muka rock nyanyi lagu doremon. Wkakaka

    BalasPadam
    Balasan
    1. selalu nyanyi lagu rock
      kali nih dia ubah selera pula
      haha

      Padam
  5. hehe..kretif je hans ni :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. hehehe
      alhamdulillah idea banyak waktu-waktu cuti nih :-)

      Padam
  6. ok bro selamat berkarya lepas ni

    BalasPadam
  7. sian amy wifi...
    nak kenakan org, dia tkena balik.
    hahah

    BalasPadam
    Balasan
    1. hehehe
      niat yang jahat pasti gagal
      insyaallah :-)

      Padam
  8. :) ehem mama akan tetap tunggu entry terbaru hans nanti.. ;)

    BalasPadam
  9. betul tu... sebelum dikenakan org..elok kena kenakan org tu dulu..haha

    BalasPadam
  10. Wasalam. Haha.. terkena lagi si Amy tu. menciks katanya. :P Oh lepas nie jarang lah boleh update entry eh Hans? tak pe lah tumpu pada perkara penting dulu kan? kan? Good luck Hans.. :)

    BalasPadam
  11. Baju dia sama jer hans.aaaahahahahaha..

    BalasPadam

If have advertorial to publish on Blog Hans Hanis, don't hesitate to contacting me at hanis_narnia@yahoo.com