Isnin, 1 Julai 2013

Ramadhan Semakin Hampir

Keenakan buah kurma dari timur tengah

YUSUF TAIYOOBBBBB~

Kelazatan buah kurma yang tiada bandingannya

YUSUF TAIYOOBBBBB~

Buah kurma safia, wasem, safina dan banyak lagi...

Pastinya menjadi pilihan anda setiap masa

Pilihan ekslusif

YUSUF TAIYOOBBBBB~


Apabila aku terdengar iklan kurma di atas maka fikiran aku terus teringatkan bulan Ramadhan yang bakal menjelang tidak lama lagi. Insyaallah jika dipanjangkan umur maka alhamdulillah dapatlah lagi aku merasai nikmat-nikmat bulan Ramadhan yang memang susah untuk dirasai pada bulan-bulan yang lain. Antara yang aku rindu dan nantikan ialah :-

1) Cabaran berpuasa ketika bekerja

2) Berbuka puasa beramai-ramai bersama keluarga dan rakan-rakan

3) Menahan nafsu ketika membeli juadah dan beratur panjang di bazaar ramadhan

4) Solat sunat tarawih

5) Perasaan balik ke kampung yang membuak-buak

6) ETC....

Walaupun mungkin masih lambat untuk aku mengucapkan selamat menyambut bulan Ramadhan kepada semua pembaca yang beragama Islam namun aku merasakan mungkin ini sahaja waktu yang aku ada. Jadi, pastikan kita semua rebut peluang yang kita ada dan peroleh pada kali ini. Sekian, assalammualaikum :)


16 ulasan:

  1. hikhik hafal eh setiap bait2 iklan yusof tayoob ni :p



    selamat menyambut ramadhan! :D

    BalasPadam
  2. pengaruh iklan nie.. hahahaa... semoga kite sempat menemui ramadhan kali nie...

    BalasPadam
  3. hehe boleh claim ni komisen mempromote kurma hehe

    BalasPadam
  4. tak sabar juga! selamat bepuasa hans :)

    BalasPadam
  5. sama ar..tak sabar nak puasa..

    BalasPadam
  6. tak sabarnyaaa nak puasa... aaaauuummmm... rindu nikmat bersama sama dengan rakan ketika berbuka... subhanaAllah!

    BalasPadam
  7. dan jangan beli kurma dari Iran, negara syiah yang menyeksa rakyat syria sekaranag ni..
    selamat berpuasa lagi 11 hari kan..Allahuakbar!

    BalasPadam
  8. Assalamualaikum,

    Iklankan produk yang ingin dijual atau perniagaan di

    www.produkmuslim.info

    Daftar segera ia percuma

    Terima kasih

    BalasPadam
  9. sgt rindu feel bulan ramadhan tu....

    BalasPadam
  10. bestnya buln ramadan..lagi2 kalo ada dekt kg

    BalasPadam
  11. Tak sabar dah rsnya nak rasai suasana ramadan. Selamat berpuasa semua ya...

    P/S: aku suka iklan yusop tayob tuh. siap hafal full skrip. terbaekkk...

    BalasPadam
  12. yusof tayyob.. seumur hidup rasanya ak tak penah makan kurma ni.. sbb aku rasa cam x de beza je dgn kurma2 yg lain.. huhu..

    BalasPadam
  13. semoga kita bisa bertemu ramadhan berikutnya,aamiin

    BalasPadam
  14. KEENAKAN BUAH KURMA DARI TIMUR TENGAH MAKANAN SUNNAH SEJATI MASYARAKAT PADANG PASIR

    BalasPadam

If have advertorial to publish on Blog Hans Hanis, don't hesitate to contacting me at hanis_narnia@yahoo.com