Selasa, 15 Julai 2014

Hans Comix : Kerana Terpaksa Aku Relakan

Assalammualaikum dan salam sejahtera semua! Sekarang memang ramai minat drama bersiri Kerana Terpaksa Aku Relakan termasuk lah Hans sendiri. Jadi, saja lah guna beberapa adegan drama tu untuk buat Hans Comix seterusnya nih. Semoga anda semua terhibur dengan Hans Comix Terbaru daripada Hans ini.


P/S : Diriwayatkan daripada Abu Hurairah, Rasulullah S.A.W bersabda bermaksud,"Tiga perkara, sesiapa yang padanya ada tiga perkara itu, maka dia adalah seorang munafik walaupun ia berpuasa, mengerjakan solat dan mengakui dia seorang Muslim. (Tiga perkara itu) ialah apabila berbicara, ia berdusta; apabila berjanji, ia menyalahi janji; dan apabila diberi amanah, ia khianati."  (Hadis riwayat al-Bukhari dan Muslim)

48 ulasan:

  1. Balasan
    1. hehehehe
      dari 28 episod jadi pendek jer dengan aku
      hahaha

      Padam
  2. hahah...tetiba duit kutu boleh masuk pulak...tak pernah lagi tengok cita ni...huhu...sebok baca novel...=)

    BalasPadam
  3. Aikkk...depa main kutu tak ajak aku aaaa.......cissss......

    BalasPadam
  4. hahahahaah mula2 sweeetttttt lepastuu duit kutu pulak. alahaiii~ terbaekkk arr ^^

    BalasPadam
    Balasan
    1. hehehe
      awal2 macam drama betul
      last2 merepek dah
      hahaha

      Padam
  5. Main kutu, nak kumpul duit belanja kahwin nanti? :D

    BalasPadam
    Balasan
    1. main kutu nak pergi legoland kut

      Padam
  6. hahaha...pandai ko ubah skrip ye hans...anyway good job hehe

    BalasPadam
    Balasan
    1. kui3
      seronok ubah skrip
      hahaha

      Padam
  7. sampai ke duit kutu perginya hahaha

    BalasPadam
    Balasan
    1. hahaha
      bos besar pun main kutu tau sekarang

      Padam
  8. Renungan bersama moga kita dpt menghindari tiga perkara tersebut demi kebaikan diri...

    BalasPadam
    Balasan
    1. insyaallah
      sama2 kita beringat dan berpesan-pesan

      Padam
  9. hadoiii..penangan cite tu punye pasal

    BalasPadam
  10. salam. haha amboii..duit kutu eh? hehhe

    BalasPadam
    Balasan
    1. jangan terkejut
      realiti sekarang
      hehehe

      Padam
  11. Balasan
    1. bos memang selalu garang
      nanti kalau baik sangat...anak buah pijak kepala
      hehehe

      Padam
  12. terkesan dengan hadis tersebut, sama dengan ayat alquran surah as saff ayat ke 2-3 :)

    BalasPadam
  13. Balasan
    1. hehehe
      biasa jer sis
      thanks :)

      Padam
  14. Moga kita tidak tergolong dalam golongan tersebut..

    BalasPadam
  15. Hahahaa. Layannn. Dah laa terlepas episod akhir harini :)'

    BalasPadam
  16. Izrin azminda ni cantik kat mata aku..

    BalasPadam
  17. Ahakss kreatif dan interesting dialog yg d ucapksn tun int

    BalasPadam
  18. Hahahahahah. Ada jee idea kau hansss. Sukaaaaaa!

    BalasPadam
    Balasan
    1. hehehehe
      tiba2 idea mari
      thanks :)

      Padam
  19. aiii bos , tak kan duit kutu pun nak berkira ... nak raya ni . patutnya bos bagi kat saya duit raya ... heh heh heh

    BalasPadam
  20. adoiiiii nih lawak ape nih...kutu??

    BalasPadam
  21. x sempat tgk final episod aritu, huh...

    BalasPadam
  22. xbleh tahan dialog2 tuu..
    haha adesss

    BalasPadam
  23. Klako la hans....hahaha...skrg kan ygh hot citer 200% tu (x ingat tajuk)..buat la komik iter tu lak . mesti lucu

    BalasPadam

If have advertorial to publish on Blog Hans Hanis, don't hesitate to contacting me at hanis_narnia@yahoo.com