ADAM Series Axtension Untuk Kaum Adam Yang Sihat

Assalammualaikum dan salam sejahtera buat semua pembaca blog www.hanshanis.com sekalian. Melihat kepada kehidupan waktu kini dimana ramai di kalangan kita yang tertekan dan terkesan dengan situasi semasa terutamanya tentang impak wabak Covid-19 terhadap kehidupan sosial masing-masing. Sebagai seorang lelaki terutamanya buat mereka yang mempunyai tanggungjawab yang cukup besar terhadap keluarga, hal-hal sebegini akan memberi tekanan yang bukan sedikit dan secara tidak langsung memberi kesan terhadap ruang kehidupan setiap lelaki termasuk daya seksual masing-masing.


Jadi, Hans merasakan kita sebagai seorang lelaki boleh menjalani kehidupan kita dengan lebih baik melalui ADAM Series Axtension ini dimana produk ini telah diformulakan secara ilmiah melalui penggunaan bahan utamanya iaitu Ekstrak Anggur serta ramuan tradisional yang lain seperti Ekstrak Epal, Serbuk Saffron, Ekstrak Maca Root dan Ekstrak Guarana yang sesuai dimakan oleh kebanyakan kaum adam. Berdasarkan kajian saintifik, produk ini dihasilkan menggunakan teknologi terkini untuk mencapai tahap paling optimum, berkesan dan ianya dirumuskan di Perancis.


ADAM Series Axtension merupakan produk yang mempunyai sijil KKM ini disasarkan untuk meningkatkan kesihatan lelaki terutamanya kesihatan seksual kerana pihak VARF Healthcare melihat hal ini cukup penting bagi lelaki di luar sana untuk mengamalkan gaya hidup seksual yang sihat dan seterusnya mewujudkan keharmonian di dalam alam rumah tangga bersama pasangan. Jadi, pihak VARF Healthcare menyatakan pengambilan ADAM Series Axtension secara berkala akan membantu melindungi kesihatan prostat lelaki daripada masalah disfungsi ereksi, ejakulasi tidak matang dan barah prostat. Produk ini juga membantu meningkatkan peredaran darah, mengatur tahap testosteron serta mengurangkan tekanan yang secara tidak langsung membantu kesihatan seksual kaum lelaki. Kesan pengambilan produk ini dapat dilihat hasilnya yang positif dalam masa 30 hari penggunaannya.


ADAM Series Axtension ini telah diformulasi dengan setiap bahan yang mempunyai fungsinya yang tersendiri iaitu:

Fungsi-Fungsi:

Ekstrak Anggur : 
Mengandungi antioksidan yang 50 kali lebih tinggi daripada Vitamin E dan 20 kali lebih tinggi daripada Vitamin C. Ianya membantu menangkap dan mengurangkan radikal bebas. Selain itu, ianya juga membantu mengawal kadar  gula dalam darah dan membantu melancarkan peredaran darah.

Ekstrak Maca Root :
Tumbahan dari Andes, Amerika Selatan ini mengandungi macaamide dan macaena yang unik dan kaya dengan khasiat untuk membantu keseimbangan badan.

Serbuk Saffron :
Membantu untuk mencegah aterosklerosis serta digunakan sebagai antioksidan dan penstabil Vitamin A dan Vitamin D. 

Ekstrak Guarana:
Buah yang berasal dari Lembah Amazon, Brazil ini kaya dengan asid amino, alkaloid, mineral, vitamin, karbohidrat dan pelbagai khasiat lain. Ianya menjadi minuman yang cukup dikenali dan disukai oleh kebanyakan orang Brazil kerana ianya membantu memulihkan kekuatan fizikal, menambah tenaga dan menguatkan badan.


ADAM Series Axtension ini turut membantu dari sudut saiz prostat lelaki serta membantu masalah kencing kaum Adam dengan mengurangkan penyumbatan saluran kencing disebabkan kehadiran vitamin C di dalam produk ini. Ianya didatangkan dalam bentuk serbuk makanan tanpa sebarang kesan sampingan. Namun, untuk mereka yang mempunyai masalah atau gejala penyakit jantung atau strok, produk ini tidak digalakkan untuk anda cuba


Jadi, kepada para lelaki yang berminat untuk mengetahui lebih lanjut tentang produk ADAM Series Axtension ini atau ingin mendapatkan produk ini, anda boleh layari laman web mereka atau hubungi pihak VARF Healthcare seperti tertera di bawah:

Pembungkusan: 
3G X 15 Sachet Setiap Kotak (Set 1 Bulan) 

Pakej Bundle: 
3G X 15 Sachet Setiap Kotak X 1 Kotak (Set 1 Bulan) - RM328.00 
3G X 15 Sachet Setiap Kotak X 3 Kotak (Set 3 Bulan) - RM838.00 
3G X 15 Sachet Setiap Kotak X 5 Kotak (Set 5 Bulan) - RM1230.00

Penyimpanan: 
Simpan produk di tempat kering yang sejuk. Jauhkan dari tempat panas, terdedah kepada cahaya matahari dan kanak-kanak. 

Arahan untuk Penggunaan: 
Pengambilan secara langsung iaitu satu (1) sachet pada setiap hari (Sebelum Tidur) 

Alamat:
Varf Healthcare Sdn Bhd 
104b, Jalan Sutera Tanjung 8/3, 
Taman Sutera Utama, 
81300 Skudai, 
Johor 

Telefon:
+6075542685 

Email: 

Laman Sesawang: 

Facebook Page: 

Instagram: 

Youtube: 


9 Ulasan

Untuk sebarang pertanyaan, pengiklanan, tajaan, kolobarasi dan jemputan boleh hubungi saya melalui email mohamadhanisismail@gmail.com

Catat Ulasan

Untuk sebarang pertanyaan, pengiklanan, tajaan, kolobarasi dan jemputan boleh hubungi saya melalui email mohamadhanisismail@gmail.com

Terbaru Lebih lama